Polecamy...

Sprawdzony sposób na błyskawiczne wzmocnienie odporności dzięki wyciskanym sokom!

22 Luty
2016

Trzeba liczyć się z tym, że groźne zarazki mogą nas atakować praktycznie z każdej strony a okres jesienny i zimowy sprzyja różnym chorobom. Często dzieje się tak, że organizm jest osłabiony i brakuje mu słońca. Warto więc wiedzieć jak można sobie w takiej sytuacji poradzić. Warto zdecydować się na spożywanie świeżego soku każdego dnia, ponieważ dzięki niemu będzie można skutecznie wzmocnić swój układ odpornościowy i nie będzie problemów z zachorowaniem. Warto wybierać odpowiednie produkty, które będą nam gwarantowały między innymi dostarczenie dużej ilości witaminy C.

Soki z witaminą C W tym okresie jesienno – zimowym warto decydować się na takie warzywa i owoce, w których witaminy C będzie dużo. Na pewno papryka zielona, szpinak czy kalafior będzie dobrym wyborem. Spośród owoców bogate będą porzeczki, truskawki czy poziomi. Oczywiście również cytrusy i to właśnie one w tym okresie wybierane są najchętniej, ale nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ są nam dostępne w największej ilości. Warto także pamiętać, że można spożywać jabłka w świeżych sokach, ale nie ma tam dużej ilości witaminy C.

Imbir Jeśli chce się nieco wzmocnić działanie witamin, które będą się znajdować w świeżym soku to zawsze warto dorzucić do przygotowywanego soku kawałek korzenia imbiru. Wystarczy niewielki plaster i bardzo szybko imbir będzie działał pozytywnie. W wielu kulturach uważa się, że imbir jest stosowany jako lekarstwo i będzie miał liczne właściwości lecznicze. W Polsce jednak nadal jest on mało popularny. Tak naprawdę bardzo mało osób zdaje sobie sprawę z tego, że w każdej wyciskarce będzie można pozyskiwać sok z imbiru. Nadaje się on bardzo dobrze jako wzmocnienie dla naszego organizmu. Oczekiwać można między innymi tego, że imbir działa bakteriobójczo i tym samym w okresie zimowym bardzo dobrze się sprawdzi.

Zdrowy sok z imbiru Sok z imbiru będzie fajnym dodatkiem, gdy mamy problem z przeziębieniem. Może gwarantować rozrzedzenie kataru, łagodzi uporczywy kaszel czy zmniejsza ból mięśni i stawów. Dzięki temu przeziębienie nie będzie tak dokuczliwe. Kilka przepisów na soki z dodatkiem imbiru Imbirowa pomarańcza 1-2 pomarańcze 2-3 marchwie 2cm grubości plaster korzenia imbiru Sok dość pikantny z dużą ilością witaminy C oraz B będzie miał w sobie wiele antyoksydantów i minerałów Imbirowy burak 2 zielone jabłka 2 buraki 1-2cm grubości plaster korzenia imbiru To sok, w którym będzie masa kwasu foliowego a także potas, magnez i inne dodatki. Zawiera również wiele antyoksydantów. Imbirowa gruszka 2 gruszki 2 cytryna 1cm grubości plaster korzenia imbiru Sok z dużą ilością przeciwutleniaczy oraz witaminy C, które doprowadzą do oczyszczenia naszego organizmu.

Autor

Martyna Dąbrowska

Dietetyk, trener personalny.

To może Cię zainteresować